Adam Nitecki został nowym dyrektorem generalnym CPD L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

Największy zespół HUB L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie jest już pod nowymi skrzydłami – Adam Nitecki objął funkcję dyrektora generalnego consumer products division.
O autorze
1 min czytania 2019-03-21

W marcu br., stanowisko dyrektora generalnego consumer products division L’Oréal Polska i Krajów Bałtyckich objął Adam Aleksander Nitecki. Zastąpił na stanowisku Alenę Bannitsinę, która zdecydowała się na przerwę w pracy zawodowej.

Alena Bannitsina pełniła funkcję dyrektora generalnego consumer products division L’Oréal Polska i Krajów Bałtyckich od sierpnia 2016 roku, w ciągu ponad dwóch lat zwiększając udziały rynkowe w Polsce oraz sprzedaż.

Adam Nitecki rozpoczął karierę w L’Oréal w 2000 roku. W ciągu zaledwie kilku lat objął stery marketingu marek Garnier i Maybelline New York w Polsce. Od 2012 roku Adam zdobywał doświadczenie w międzynarodowych strukturach firmy jako dyrektor marketingu marki Garnier w regionie Europy Zachodniej. W 2016 r. objął stanowisko dyrektora generalnego consumer products division na Ukrainie i w Krajach Kaukazu.

– Rynek kosmetyczny w Polsce i w krajach bałtyckich ma bardzo ciekawe perspektywy wzrostu związane z rewolucją konsumencką i przenikaniem się światów offline i online. Jako consumer products division mamy wspaniałą misję, którą jest demokratyzowanie piękna. Robimy to poprzez nasze charyzmatyczne marki, które adresują potrzeby różnych grup docelowych: L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline New York, NYX Professional Make-up, Mixa. W naszej komunikacji propagujemy nową wizję kobiecości, która oparta jest na różnorodności, szacunku, autoekspresji i silnym poczuciu własnej wartości. Jednocześnie bardzo ważny aspekt zarówno dla nas, jak i naszych konsumentów, to odpowiedzialność społeczna i nasz pozytywny wpływ na społeczeństwo i środowisko naturalne – powiedział Adam Nitecki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ciągu dwóch ostatnich lat Adam Nitecki zmodernizował struktury oraz zbudował silny zespół z kompetencjami digitalowymi, tym samym znacznie zmieniając organizację. Z sukcesem zarządzał procesem rozwijania nowych kanałów sprzedaży, takich jak sieć sklepów własnych oraz e-commerce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing