Marka Nike od wielu lat wspiera sportowców, których cechuje wielka ambicja i dążenie do zwycięstwa. Ci niekiedy, mimo wielu sukcesów, zmagają się z różnymi przeciwnościami losu lub po prostu zdarza im się w pewnym momencie zabłądzić.
Tiger Woods w swoim życiu niewątpliwie miał wiele wzlotów i tyle samo upadków. W 2018 roku po kilkuletniej przerwie powrócił do zawodowej gry w golfa. Mimo że początki nie były łatwe, teraz pokazał na co go stać, kolejny raz wygrywając turniej Masters.
Zobacz również
W związku z tym marka Nike postanowiła złożyć mu hołd w spocie przygotowanym tuż po jego zwycięstwie.
PS
Nike po raz kolejny inspiruje kobiety do pokonywania wyzwań i osiągania sukcesów. W nowym spocie marka pokazuje ważne momenty z życia znanych sportsmenek, jak Serena Williams, Simone Biles, czy Ibtihaj Muhammad.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Już od 30 lat hasło marki Nike „Just Do It” motywuje sportowców z całego świata, bez względu na dyscyplinę czy poziom zaawansowania. Drugie wideo z serii JDI „Dream Crazy” to wyraz uznania dla tej różnorodności.
PS3
We wrześniu 2018 roku marka Nike zaprezentowała nowy klip z serii Just Do It − „Fastest Ever”. Jego bohaterem został Eliud Kipchoge, który podczas maratonu w Berlinie 16 września br. ustanowił nowy rekord świata na królewskim dystansie.