Przystanek: Kuchnia to kilkunastotygodniowy tour po Lublinie i okolicznych miejscowościach, w czasie którego mieszkańcy będą mogli zaprojektować kuchnię z pomocą projektantów z IKEA oraz znaleźć inspirację do zmiany. Wystarczy, że odwiedzą niebieski kontener wyglądający jak mini sklep IKEA, w środku którego znajdą w pełni wyposażoną, funkcjonalną kuchnię. Dzięki temu mogą zobaczyć i przetestować rozwiązania kuchenne proponowane przez markę. Na tych, którzy wcześniej umówią się na spotkanie na stronie przystanekkuchnia.pl czekają projektanci – na miejscu, w czasie spotkania, całkowicie za darmo stworzą projekt wymarzonej kuchni.
Zobacz również
Tym projektem IKEA wychodzi naprzeciw klientom, którzy nie zawsze mogą odwiedzić sklep lub poświęcić na wizytę odpowiednią ilość czasu, która pozwoli im na zaprojektowanie kuchni. W każdym miejscu Przystanek: Kuchnia będzie otwarty dla mieszkańców przez tydzień, od rana do wieczora. Dzięki temu nawet Ci, którzy do tej pory nie byli przekonani do rozwiązań IKEA – będą mogli, nie tracąc czasu na dojazdy – poznać je osobiście i przekonać się, czy są dla nich odpowiednie.
Za kreację, strategię i całościową realizację projektu oraz kampanii odpowiada Agencja Warszawa, za działania PR – agencja ROmedia, a zaplanowaniem oraz zakupem kampanii digitalowej zajął się dom mediowy Wavemaker.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Umeblowanie sypialni może być niemałym wyzwaniem, ale też czystą przyjemnością. Aby wybrać odpowiednią aranżację jednego z najważniejszych pomieszczeń w domu, warto jest przetestować różne rozwiązania. Z okazji przebudowy działu sypialnianego IKEA Poznań zorganizowała nietypowe wydarzenie.