18 kwietnia br. prezydenci takich miast Sopotu, Gdańska, Sosnowca, Gliwic czy Łodzi zainaugurowali kampanię #dziękUEmy, która świętuję obecność Polski w Unii Europejskiej już od 15 lat. Inicjatywa ma też za zadanie pokazać mieszkańcom naszego kraju, jak wielkie zmiany zaszły w Polsce dzięki wsparciu środków unijnych.
W ramach wspólnej kampanii Związku Miast Polskich zaplanowano m.in. działania w mediach społecznościowych oraz szereg wydarzeń i spotkań, których motywem przewodnim będzie obecność Polski w UE. W Sosnowcu i w Gdańsku zaplanowano koncert z udziałem Zbigniewa Hołdysa, Macieja Maleńczuka, Grzegorza Turnaua oraz innych gwiazd pod hasłem „Zjednoczeni w różnorodności”, natomiast wspólnym akcentem obchodów 1 maja ma być odśpiewanie w samo południe „Ody do radości”, które w Łodzi zaplanowano w pasażu Schillera.
Zobacz również
Inicjatorzy kampanii podkreślają również, że oprócz rewitalizacji przestrzeni publicznej czy nowej infrastruktury w polskich miastach, obecność w UE to też wspólny rynek, swoboda podróżowania, komunikowania się, wymiana kulturalna, edukacja, czy wspólne wartości.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Skibidi ła pa pa! Ta piosenka w ubiegłym roku podbiła serca internautów i tancerzy-amatorów. Przeróbki, parodie i własne choreografie zalały internet, a trend urósł już do rangi międzynarodowego tanecznego challenge. Teraz w dzikie pląsy zaangażowały się również polskie miasta.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W CNN i BBC ruszyła emisja spotu „Don’t invest in Łódź“ zachęcającego zagranicznych inwestorów do lokowania kapitału właśnie w tym mieście.