W marcu na profilu Zaznaj Łodzi pojawiło się nagranie łódzkiej wersji skibidibi challenge, którą stworzyli Siostry ADIHD i youtube Czarek Stacewicz. Produkcja wygenerowała ponad 10 tysięcy reakcji na Facebooku.
Na inne miasta nie trzeba było długo czekać – 3 kwietnia Miasto Gdańsk wypuściło do sieci swoją wersję tanecznego challenge i rzuciło rękawice Warszawie, Wrocławowi i Krakowowi.
Zobacz również
– Gdańskie skibidi to wycieczka po najbardziej charakterystycznych miejscach miasta wolności i solidarności: ulicy Długi Targ z fontanną Neptuna, Stoczni Gdańskiej czy plaży w Brzeźnie. Jedną z główną ról w naszej produkcji odegrał również Rower Metropolitalny MEVO, który jest najnowocześniejszym systemem roweru miejskiego w Europie – mówi Joanna Kubik z biura prasowego Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Za koncepcję kreatywną Skibidi ła pa pa! odpowiada agencja Personal PR, za nagranie i montaż duet Fog Hog. W rolę starodawnych gdańszczanek, stoczniowców i plażowiczów wcielili się tancerze ze Studia Tańca Siemanko.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W CNN i BBC ruszyła emisja spotu „Don’t invest in Łódź“ zachęcającego zagranicznych inwestorów do lokowania kapitału właśnie w tym mieście.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Port Lotniczy Łódź we współpracy z Promuje Łódzkie i Ryanairem zaprosił do Łodzi trzech popularnych youtuberów podróżniczych z Wielkiej Brytanii, którzy odkrywają największe atrakcje miasta.
PS3
Pod koniec marca Gdańsk świętował Międzynarodowy Dzień Poezji. Z tej okazji plakaty i cityligthy z poezją pojawiły się w całym mieście. Gdzie jeszcze gdańszczanie i gdańszczan-ki widzą poezję w przestrzeni publicznej? Instytut Kultury Miejskiej zaprasza do udziału w konkursie prowadzonym na Instagramie.