Dobre opinie są dla firm najlepszą reklamą a nagrane w formie teledysków pomagają im promować ich działalność, dzięki czemu mogą mieć więcej klientów. To ważne zwłaszcza dla małych firm, które nie miałyby szansy na taka formę reklamy. Mamy sygnały, że klienci dobrze odbierają nagrane opinie. Cieszy nas to bo chcieliśmy aby dobre opinie niosły się w sieci jak muzyka – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
„Dobry Głos dla firm” to akcja, którą ING Bank Śląski rozpoczął w 2018 roku. Twarzą tegorocznej edycji jest Katarzyna Nosowska, która ze zgłoszonych na stronie www.glosdlafirm.pl opinii wyśpiewała 15 i nagrała do nich teledyski. Za aranżację i muzykę odpowiada sama artystka wraz z Pawłem Krawczykiem a za reżyserię teledysków Alan Willmann. Dodatkowo każdy przedsiębiorca mógł skorzystać ze specjalnie przygotowanego, dedykowanego wideo z artystką i zamieścić je na swoim fanpage’u.
Zobacz również
W II edycji „Dobrego Głosu dla firm” klienci zgłosili około 1800 opinii o swoich ulubionych firmach a blisko 900 firm skorzystało z dedykowanego wideo z Katarzyną Nosowską!
Wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską opinie można obejrzeć na bankowym kanale na YouTubie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Gong, za zakup mediów MullenLowe MediaHub, za produkcję filmów Film Produkcja.
Słuchaj podcastu NowyMarketing