Tytus Klepacz z JWT Dubai, zasiądzie w jury głównym i oceniał będzie pracę zgłoszone do Social & Influencer. Z kolei jurorami online będą: Maciej Marasek, Creative Director 2012 Agency w kategorii PR Lions, Małgorzata Drozdowska, Executive Creative Director z FCB Bridge2Fun w Direct Lions, Marta Frączek, Associate Creative Director z Saatchi & Saatchi IS w Brand Expercience & Activation Shortlist.
Międzynarodowy Festiwal Kreatywności – Cannes Lions, jest wiodącym na świecie świętem kreatywności w komunikacji. Każdego roku zgłaszanych jest do niego ponad 35 500 prac z całego z obszaru reklamy i komunikacji. Nagradzane firmy otrzymują statuetki Lwa, globalnego symbolu twórczej doskonałości. W Cannes Lions prace oceniane są w 17 kategoriach: Film, Print, Outdoor, Interactive, Radio, Design, Product Design, Promo & Activation, Film Craft, Mobile, Branded Entertainment, Integrated Advertising, Media, Direct, PR, Titanium, Creative Effectiveness oraz Innovation Ideas. Festiwal jest również miejscem globalnych spotkań reklamodawców oraz ekspertów z zakresu reklamy i komunikacji marketingowej. Ponad 12 000 uczestników z 95 krajów uczestnicy w trwającym tydzień cyklu wystaw, pokazów oraz wystąpień światowych liderów.
Zobacz również
Tegoroczna edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions odbędzie się 17-21 czerwca 2019.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions w Polsce.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce