Czy polskie marki dbają o reputację w sieci? – infografika Lemon Sky

Agencja Lemon Sky przeprowadziła badanie 40 największych polskich marek spośród 500 najbardziej dochodowych firm. O ile większość z nich dba o Social media, to już ma problemy z e-PRem czy percepcją marki.
O autorze
0 min czytania 2013-03-15

Celem badania było zweryfikowanie dbałości polskich firm o ich własny wizerunek w sieci. Przeprowadzono je na próbie 40 największych, najbardziej dochodowych i najbardziej rozpoznawalnych marek na polskim rynku.

Podzielono je na dwie grupy: 20 brandów produktowych i 20 brandów usługowych. Taki dobór miał na celu przeanalizowanie różnych marek z różnych branż przekrojowo.

Marki zostały przeanalizowane przez pryzmat trzech obszarów: SERM (Serch Engine Reputation Management), postrzeganie marki oraz obecność w social media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj