PKN ORLEN wybrał dostawcę usług mediowych

Dom Mediowy Starcom będzie świadczył kompleksowe usługi dla spółek Grupy ORLEN związane z wykorzystaniem mediów w komunikacji marketingowej. Dostawca został wybrany w drodze postępowania przetargowego.
O autorze
0 min czytania 2019-05-22

Dom mediowy Starcom będzie świadczył usługi mediowe, usługi konsultingu i doradztwa strategicznego poprzez wykorzystanie mediów w komunikacji marketingowej. Działania firmy będą polegały w szczególności na tworzeniu i realizacji strategii mediowych dla marek PKN ORLEN oraz innych produktów i projektów oraz planowaniu kampanii mediowych.

Dom mediowy będzie także odpowiedzialny za zakup mediów  na potrzeby GK ORLEN – od rezerwacji czasu czy przestrzeni mediowej, po raportowanie, analizę i rozliczenie kampanii. Umowa kończy postępowanie przetargowe, które zweryfikowało aktualne warunki rynkowych usług mediowych oraz wybór najlepszego dostawcy zapewniającego obszarom biznesowym PKN ORLEN i spółek GK wsparcie w realizacji strategii marketingowej.

Dom Mediowy Starcom współpracował już z Koncernem w latach 2006-2007.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj