PodcastBlog.pl będzie prezentować autorskie podcasty (aktualnie dostępna jest seria Interpretacje Dowolne, gdzie poruszane są zagadnienia społeczne), a także recenzować polskie i zagraniczne audycje internetowe, dostarczać wiadomości branżowych, porad i ciekawostek.
W skład redakcji bloga wchodzą osoby związane z branżą mediową i reklamową: Jakub Mazurkiewicz (ex dziennikarz Men’s Health / Aktivist, dyrektor operacyjny agencji digital FFW Communication), Maciek Małek (redaktor radia Kampus), Marcin Koryszewski (head of social w FFW Communication).
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Obecność smartfonów w naszym życiu i rozwój platform streamingowych, sprzyjają konsumpcji podcastów. To zjawisko przeżywa swój ponowny renesans. Chcielibyśmy w jednym miejscu gromadzić najważniejsze informacje i konsolidować środowisko – zarówno twórców, jak i słuchaczy – mówi Maciek Małek, jeden z twórców przedsięwzięcia.
Inicjatorzy projektu planują także regularne badania grup odbiorców podcastów w kraju, spotkania dla entuzjastów oraz nagrody dla autorów najciekawszych realizacji.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]