Przewuska będzie Jurorem w kategorii PR, pracującej pod przewodnictwem Davida Gallagher’a, Senior Partnera I Chief Executive Officera – agencji Ketchum; Chrobot natomiast, w kategorii Cyber, której przewodzi właściciel i szef, agencji R/GA – Bob Greenberg.
Co roku SAR, jako przedstawiciel Cannes Lions w Polsce, proponuje do składu jurorskiego w Cannes jurorów. Kandydatury do jury wyłaniane są spośród osób cieszących się uznaniem Klubu Twórców Reklamy. Uzupełnione opisem sukcesów zawodowych i CV oraz rekomendacjami, trafiają do organizatorów Cannes.
Zobacz również
Tegoroczny festiwal Cannes Lions odbędzie się w dniach 16-22 czerwca.
Cannes Lions od 60 lat nagradza kreatywność, oraz inspiruje branżę i rynek komunikacyjny na świecie. Pierwsze raz kreatywne Lwy, przyznało 14 osobowe jury w 1954 roku.
Tegoroczny jubileuszowy festiwal będzie obfitował w wystąpienia i spotkania z najważniejszym, najlepiej rozpoznawalnymi, najczęściej nagradzanymi za swoją pracę ludźmi biznesu kreatywnego – tak ze strony agencji jak i klientów. Tegoroczne 300 osobowego jury poprowadzą najlepsi światowi dyrektorzy kreatywni, którzy wywarli bezpośredni wpływ na komunikację i kreatywność na świecie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Poniżej przewodniczący grup jurorskich 60 Cannes Lions
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Branded Content & Entertainment Lions – Scott Donaton – prezes i CEO agencji Ensemble (Interpublic Group)
- Creative Effectiveness Lions – Shelly Lazarus – przewodnicząca rady nadzorczej i prezes Ogilvy & Mather
- Cyber Lions – Bob Greenberg – założyciel, prezes i CEO agencji R/GA
- Design Lions – Mary Lewis – dyrektor kreatywna, partner-założyciel agencji Lewis Moberly
- Direct Lions – Mark Tutssel – dyrektor kreatywny Leo Burnett
- Film Lions – Sir John Hegarty – założyciel i dyrektor kreatywny Bartle Bogle Hegarty (BBH)
- Film Craft Lions – Joe Pytka – znany reżyser reklam i teledysków
- Innovation Lions – David Droga – założyciel, prezes i szef kreacji agencji Droga5
- Media Lions – Jack Klues – prezes grupy VivaKi
- Mobile Lions – Rei Inamoto – główny specjalista ds. kreacji, wiceprezes agencji Akqua
- Outdoor Lions – Tony Granger – szef działu kreacji w Young & Rubicam
- PR Lions – David Gallagher – senior partner, CEO na obszar Europy w agencji Ketchum
- Press Lions – Marcello Serpa – partner i CEO brazylijskiej agencji AlmapBBDO
- Promo & Activation Lions – Rob Schwartz – globalny dyrektor kreatywny TBWA Worldwide
- Radio Lions – Ralph van Dijk – współzałożyciel, dyrektor kreatywny australijskiej agencji Eardrum
- Titanium & Integrated Lions – Dan Wieden – współzałożyciel i prezes Wieden+Kennedy
Tegoroczny festiwal Cannes Lions odbędzie się w dniach 16-22 czerwca.