Model działania opiera się na łączeniu produktów dostępnych na platformie z twórcami, zainteresowanymi ich ekspozycją na własnych kanałach społecznościowych. Rolą Hashares jest między innymi kompleksowa weryfikacja wiarygodności i atrakcyjności wizerunkowej influencerów w obszarze jakości followersów, contentu czy engagement rate.
– Stawiamy przede wszystkim na jakość, dopasowanie oraz przejrzyste zasady współpracy. Twórcy zgłaszają się wyłącznie po te produkty, które z ich perspektywy są atrakcyjne. Nieustannie motywujemy ich poprzez punkty i nagrody za zrealizowane akcje. Marki natomiast, dzięki intuicyjnej platformie, mogą być na bieżąco ze statystykami poszczególnych kampanii. Ponadto, Klienci mają prawa do contentu, który powstał w ramach przeprowadzonych akcji, a także samodzielnie decydują o wysokości przyznanego rabatu w oparciu o dedykowany system – mówi Zosia Cichoń, managing director w Hashares.
Zobacz również
Hashares daje gwarancję zasięgu kampanii, ekspozycji produktów u zweryfikowanych influencerów oraz jasnych i przejrzystych warunków współpracy. Klient, po każdej zrealizowanej akcji, otrzymuje szczegółowy raport, a także prawa do wykorzystania poszczególnych publikacji.
Więcej informacji znajduje się na www.hashares.com
![Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/dzieci-sa-z-nami-opinie-1-142x0-c-default.jpg)
Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]