Wydarzenie po raz trzeci z kolei odbędzie się w krakowskiej TAURON Arenie. Ubiegłoroczna edycja zgromadziła 22 tysiące osób i ponad 150 najbardziej wpływowych polskich twórców internetowych. Tegoroczna odsłona to nie tylko możliwość spotkania się z influencerami, ale również szansa, żeby szerzej spojrzeć na polską scenę YouTube’a, zaobserwować nowe trendy czy odkryć przyszłe gwiazdy Internetu.
Organizatorzy zakładają, że tegoroczna edycja przyciągnie jeszcze więcej fanów. Wśród zaproszonych twórców ponownie znajdują się najbardziej rozpoznawalne gwiazdy świata internetu. Ponad 200 rodzimych youtuberów, tiktokerów oraz instagramerów przejmie na jeden dzień krakowską halę widowiskową, żeby móc się spotkać i porozmawiać ze swoimi fanami, a także rozdać autografy i udzielić wywiadów.
Zobacz również
Współorganizatorem wydarzenia i zarazem jego głównym partnerem ponownie zostało Miasto Kraków. Podobnie, jak w poprzednich edycjach, współpraca zaowocuje powstaniem filmów promujących miasto i samo wydarzenie.
Organizatorem MeetUp® 2019 jest agencja influencer marketingu GetHero. Agencja zajmuje się współpracą z twórcami i zrzesza influencerów w ramach sieci partnerskiej YouTube.
– MeetUp® to wydarzenie wyjątkowe – nie tylko największe spotkanie miłośników YouTube’a i TikToka, ale również jedna z niewielu okazji, gdzie fani mogą spotkać się twarzą w twarz ze swoimi ulubieńcami – i to w takiej liczbie! Przewidujemy, że pod Wawelem pojawi się ich co najmniej 200. To wspaniałe i jedyne w swoim rodzaju święto, które łączy świat twórców i widzów – mówi Tobiasz Wybraniec, prezes agencji GetHero.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wstęp na imprezę jest bezpłatny, ale organizatorzy przewidują możliwość zakupu limitowanych biletów, gwarantujących ominięcie kolejek, wcześniejsze wejście na wydarzenie, czy dostęp do specjalnych stref premium
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji będzie można znaleźć na stronie internetowej MeetUp 2019 i w jego social mediach.