W związku z pojawieniem się sieci Burger King w aplikacji Uber Eats w Chile, marka postanowiła stworzyć akcję, która nawiązywałaby w jakiś sposób do regionu.
Jako że wiele chilijskich ulic nosi nazwy członków brytyjskiej rodziny królewskiej lub europejskich monarchii, Burger King postanowił obdarować darmowymi Whopperami te osoby, które takowe ulice zamieszkują.
Zobacz również
Wystarczyło jedynie wpisać specjalny kod w aplikacji Uber Eats, a dostawca Burger Kinga przywoził mieszkańcom takich ulic, jak np. Prince of Wales, Queen Sofía czy Felipe II, darmowe Whoppery.
Za realizację odpowiada agencja Wolf BCPP.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ramach akcji „The Traffic Jam Whopper” Burger King ogłosił, że będzie dostarczać posiłki kierowcom stojącym w korkach, wprost do ich samochodów – zamówienia rozwozić będą dostawcy na skuterach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Burger King znalazł nowy nietypowy sposób na to, jak walczyć ze swoją konkurencją – podpala ich reklamy! Oczywiście w przenośni, bo za pomocą aplikacji opartej na technologii rozszerzonej rzeczywistości.