Burger King podpala reklamy swoich konkurentów

Burger King podpala reklamy swoich konkurentów
Burger King znalazł nowy nietypowy sposób na to, jak walczyć ze swoją konkurencją - podpala ich reklamy! Oczywiście w przenośni, bo za pomocą aplikacji opartej na technologii rozszerzonej rzeczywistości.
O autorze
1 min czytania 2019-03-22

Burger King znany jest ze swoich świetnych sposób na dokuczanie swojej konkurencji. W grudniu 2018 roku na przykład marka ogłosiła nietypową akcję – każda osoba, która zamówiła Whoppera znajdując się w okolicach McDonalda, otrzymała burgera za symbolicznego centa.

Teraz Burger King poszedł o krok dalej – postanowił podpalać reklamy swoich konkurentów. Wykorzystując specjalną aplikację opartą na AR, gdy nakieruje się aparat w telefonie komórkowym na reklamę konkurencyjnego fast-fooda, nagle zaczyna ona płonąć. Co więcej, każda osoba, która „podpali” taką kreację, otrzyma za darmo burgera.

PS

W ramach tegorocznego finału Super Bowl Burger King stworzył swój własny spot, na którym Andy Warhol przez 45 sekund je Whoppera. Ta niezwykle statyczna reklama została stworzona w kontrze do pełnych akcji spotów, które kojarzą się z tym słynnym wydarzeniem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Burger King polubił kilka tweetów youtubera Caseya Neistata z 2010 roku, na co ten zareagował zaskoczeniem i nagłośnił sprawę u siebie na Twitterze. Szybko okazało się, że była to część promocji związanej z przywróceniem pewnego produktu marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kanye West zadeklarował na Twitterze, że jego ulubioną restauracją jest McDonald’s. Burger King odpowiedział mu na to w typowy dla siebie sposób, co docenili internauci na całym świecie.