Burger King znany jest ze swoich świetnych sposób na dokuczanie swojej konkurencji. W grudniu 2018 roku na przykład marka ogłosiła nietypową akcję – każda osoba, która zamówiła Whoppera znajdując się w okolicach McDonalda, otrzymała burgera za symbolicznego centa.
Teraz Burger King poszedł o krok dalej – postanowił podpalać reklamy swoich konkurentów. Wykorzystując specjalną aplikację opartą na AR, gdy nakieruje się aparat w telefonie komórkowym na reklamę konkurencyjnego fast-fooda, nagle zaczyna ona płonąć. Co więcej, każda osoba, która „podpali” taką kreację, otrzyma za darmo burgera.
Zobacz również
PS
W ramach tegorocznego finału Super Bowl Burger King stworzył swój własny spot, na którym Andy Warhol przez 45 sekund je Whoppera. Ta niezwykle statyczna reklama została stworzona w kontrze do pełnych akcji spotów, które kojarzą się z tym słynnym wydarzeniem.
PS2
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Burger King polubił kilka tweetów youtubera Caseya Neistata z 2010 roku, na co ten zareagował zaskoczeniem i nagłośnił sprawę u siebie na Twitterze. Szybko okazało się, że była to część promocji związanej z przywróceniem pewnego produktu marki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3
Kanye West zadeklarował na Twitterze, że jego ulubioną restauracją jest McDonald’s. Burger King odpowiedział mu na to w typowy dla siebie sposób, co docenili internauci na całym świecie.