Nowa platforma komunikacyjna Banku Pekao to intuicyjna nawigacja, wyróżniający się layout oraz spójny system prezentacji treści na wszystkich podstronach, przekładające się na wyjątkowy customer experience. Portal oferuje zupełnie nowe podejście do contentu i ścieżki użytkownika, możliwość szybkiego dotarcia do oferty produktowej Banku z poziomu potrzeby klienta, a nie konkretnego produktu.
Pekao.com.pl posiada wyraźną tożsamość i jest spójne z obecną, nowoczesną komunikacją Banku.
Zobacz również
W obrębie nowego ekosystemu budowane są również tematyczne microsite’y. Na początku roku opublikowano:
- Interaktywny raport SME: www.pekao.com.pl/raport-msp/
- Sprzedaż Nieruchomości: www.pekao.com.pl/nieruchomosci/
Już niebawem wdrożone zostaną:
- Microsite Laboratorium Innowacji
- Microsite dot. Kariery
- Nowa strona www Pekao Banku Hipotecznego
- Nowa strona www Pekao Leasing
– Nową witryną internetową www.pekao.com.pl wpisujemy się w strategię cyfrowej transformacji Banku Pekao S.A. Wprowadziliśmy innowacyjne rozwiązania, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby rynku i oczekiwania klientów. Do zmian podeszliśmy kompleksowo przygotowując intuicyjny i przyjazny portal. Nowa struktura serwisu zapewnia łatwy i szybki dostęp do oferty produktowej i usług banku – mówi Artur Brudnicki, dyrektor Biura Marketingu Internetowego w Banku Pekao S.A.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Pekao.com.pl to też przestrzeń maksymalnie przyjazna i przystępna dla użytkownika mobilnego. Platforma jest też gotowa do personalizowania treści w ujęciu potrzeb konkretnej osoby.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowy portal powstał przy współpracy z firmą digitalową Artegence, która odpowiada za kompleksowe odświeżenie strony: tj. koncepcję user experience, całościowe projektowanie graficzne, a także prace technologiczne, jak jej development i wdrożenie.
Planowane są również dalsze realizacje w kontekście microsite’ów. Trwają także prace optymalizacyjne i rozwoje przy samym portalu Pekao.com.pl.