Zielony „Małomiasteczkowy” kiosk, stojący przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie, był częścią promocji płyty Dawida Podsiadły, która ukazała się 19 października 2018 roku. Na początku stycznia informowaliśmy o tym, że stoisko trafiło na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Natomiast po wylicytowaniu go przez platformę ANSWEAR.com za ponad 30 tys. złotych słuch o nim zaginął – pewne było jednak to, że marka planowała w jakiś sposób wykorzystać kiosk.
Jak się okazało, „Małomiasteczkowy” kiosk teraz dostał nowe życie – w ramach nowej ekologicznej akcji #EKOisTheAnswear został umieszczony na terenie krakowskiego Bezogródka, który jest liczącym ponad 2 tys. m² zielonym terenem w samym centrum miasta, w sąsiedztwie Błoni, Parku Jordana i miasteczka akademickiego.
Zobacz również
Teraz kiosk służy jako punkt oddawania nienoszonych ubrań – za każdy kilogram ubrań 2 zł idzie na konto Fundacji Zielona Akcja. Więcej informacji znajduje są na stronie akcji #EKOisTheAnswear.
Zielony kiosk przed PKiN w Warszawie, billboard w postaci krzyżówki oraz akcja telefoniczna to tylko niektóre elementy kampanii promującej album Dawida Podsiadły „Małomiasteczkowy”. Przedstawiamy, jak #OdKulis wyglądała jej realizacja.
Słuchaj podcastu NowyMarketing