Dzięki ekskluzywnej umowie porównywarka cen Nokaut.pl staje się najważniejszym partnerem Twenga na polskim rynku. Nokaut.pl będzie dostarczał informacji o ofertach co oznacza rozszerzenie zasięgu działania o nowy kanał dystrybucji i będzie skutkować zwiększeniem sprzedaży wśród sklepów będących klientami Nokaut.pl.
– Cieszymy się z współpracy z tak doświadczonym graczem na europejskim rynku e-commerce – mówi Wojciech Czernecki, Prezes Grupy Nokaut SA. – Cenimy wiedzę i doświadczenie naszego nowego partnera i z pewnością współpraca ta będzie źródłem inspiracji w rozwoju naszej spółki – dodaje.
Zobacz również
Nokaut.pl, poza oferowaniem konsumentom szerokiego wyboru produktów z tysięcy sklepów w jednym miejscu, dąży również do zaoferowania kompleksowego wachlarza usług dla sprzedawców internetowych. Teraz wystarczy współpraca z Nokaut.pl, aby jednocześnie korzystać z promocji w serwisie Twenga czy w najbardziej rozpoznawalnych polskich serwisach i portalach tj. WP.pl czy Onet.pl.
– Wybraliśmy na partnera Grupę Nokaut ponieważ chcieliśmy współpracować z firmą, która podziela naszą wizję dążenia do doskonałości, innowacyjności oraz dostarczania internautom najlepszych doświadczeń zakupowych, a sklepom najlepszych klientów. – mówi Herbert Knibiehly, Dyrektor Marketingu w Twenga
Strony nie wykluczają rozszerzenia współpracy na kolejnych polach w przyszłości. Jest to pierwszy w tym roku partnerski projekt Grupy Nokaut z doświadczonym międzynarodowym podmiotem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing