Współpraca nawiązana została w wyniku przetargu i obejmuje koncepcję, strategię oraz szeroką komunikację kampanii w mediach. Zespół lifestyle, który realizuje kampanię Carlsberga, łączy kompetencje z zakresu relacji z mediami oraz influencerami. W ostatnich latach odpowiadał za stworzenie i realizację kampanii wizerunkowych dla marek: Nespresso, L’Oréal Paris, Martini, Coca-Cola, Allegro. Realizacją kampanii oraz oficjalnym partnerem mediowym jest Grupa Agora.
Tegoroczna odsłona kampanii Trzeźwo Myślę” obejmie szeroką współpracę z mediami oraz ambasadorami. Twarzami kampanii są Vienio – warszawski raper i kucharz znany z ognistego temperamentu i własnego zdania na każdy temat, Karolina Pilarczyk – pierwsza polska drifterka, Podwójna Mistrzyni Europy w drifcie i ambasadorka serwisu Moto.pl oraz Kasia Bigos – znana trenerka fitness i ambasadorka serwisu Myfitness.pl. Bohaterowie filmów w charakterystyczny dla siebie sposób interpretują czym jest dla nich „trzeźwe myślenie” i jak się nim kierować w codziennym życiu. Wywiady z ambasadorami zobaczymy w okresie trwania kampanii na serwisach Haps.pl, Moto.pl oraz Myfitness.pl. Kampania startuje już w połowie czerwca i potrwa do końca wakacji.
Zobacz również
Kampanii „Trzeźwo Myślę” towarzyszyć będą też działania edukacyjne w placówkach medycznych Lux Med i Medicover w oparciu o wyniki zrealizowanego w 2018 roku badania konsumenckiego na temat odpowiedzialnego podejścia do alkoholu i asertywności w tym względzie.