Maciej Stojek i Artur Koczergo w Walk Creative

Do Walk Creative dołączyli Maciej Stojek oraz Artur Koczergo. Będą wspierać agencję w charakterze creative group head, a także odpowiadać za prowadzenie jednego z klientów agencji – Volkswagen Samochody Użytkowe.
O autorze
1 min czytania 2019-06-19

Maciej Stojek przygodę z reklamą rozpoczął w 1994 roku w niewielkiej wtedy firmie Prografix. Swoją późniejszą karierę rozwijał w takich agencjach jak OgilvyOne, Leo Burnett, Momentum Worldwide, Cheil czy DUDA Polska. Wiedzę oraz doświadczenie zdobywał pracując dla polskich i zagranicznych brandów z różnych kategorii, m.in. L&M, Marlboro, Danone, Kamis, Bakoma, Red Bull, Bayer, Śnieżka, Ceresit, Danfoss, Master Card, PKO BP, Inteligo, Orange, Microsoft, Samsung czy Biedronka. Przez kilka lat prowadził własną agencję reklamową. Posiada duże doświadczenie i kompetencje w zakresie shoppermarketingu i komunikacji w branży Retail. Współtworzył jedną z najgłośniejszych akcji lojalnościowych, która zdobyła złote i srebrne nagrody EFFIE 2017 oraz srebrną nagrodę EFFIE 2018.

Artur Koczergo pierwsze kroki w branży reklamowej stawiał w 1996 roku jako Copywriter w agencji Lintas. Pracował dla polskich i zagranicznych agencji, takich jak BBDO, D’Arcy, McCann Erickson, Brainshop U-boot, Nader Advertising, Altavia Interactive, Duda Ads, jako Copywriter, Creative Group Head czy Creative Director. Tworzył kampanie dla większości kategorii produktowych i dla wielu kluczowych marek, w tym dla Unilever, Procter&Gamble, Daewoo, Bayer, Frito Lay, Master Foods, Pepsi, Coca-Cola, Era GSM, Polkomtel, Volvo, L’Oreal czy Biedronka. Współtworzył projekty, które zostały nagrodzone m.in. złotym EFFIE 2014 i 2017 oraz srebrnym EFFIE 2018.

Maciej i Artur są współtwórcami Gangu Świeżaków – kampanii lojalnościowej zrealizowanej w sklepach sieci Biedronka (Jeronimo Martins Polska). W Walk Creative będą odpowiadać za prowadzenie klienta Volkswagen Samochody Użytkowe, wsparcie zespołu obsługującego bieżących klientów oraz działań new business.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj