Rebranding agencji to kontynuacja i ukoronowanie długofalowego procesu zmiany, który w OneMulti zaczął się jeszcze przed kilku laty. Do spółki używającej do tego tygodnia nazwy Multi Communications sp. z o.o. sp.k. należały dwa osobne brandy: Multi Communications i Multi Event. Wraz ze zmianą nazwy na OneMulti sp. z o.o. sp.k. agencja zmienia też wizualizację, logotyp i swoją witrynę internetową. Nowa strona www dostępna jest pod adresem onemulti.pl.
– OneMulti to jedna strategia i wiele taktyk na dotarcie do widowni. Jeden zespół i wiele kanałów komunikacji. To jedna opowieść, dla której możemy zaoferować wiele sposobów na jej dostarczenie do widowni. Choć jako firma istniejemy na rynku od 29 lat – od 7 kwietnia 1990 roku – to stale zmieniamy się, dopasowując do nowych warunków biznesowego otoczenia i wyprzedzając oczekiwania klientów – mówi Mariusz Pleban, CEO i właściciel agencji.
Zobacz również
Sednem komunikacji marketingowej jest powodowanie zmiany w myśleniu i działaniu ludzi. Tym, co stymuluje do działania najmocniej jest wywołująca emocje dobra opowieść, zbudowana na faktach.
– Od lat działamy w zgodzie z tymi stwierdzeniami. Chcemy stanowić jeden silny zespół, zdolny zrealizować działania poprzez wiele kanałów komunikacji i usług. Chcemy trafiać do ludzi, inspirować, zmieniać ich myślenie bez granic narzucanych przez definicje dziedzin komunikacji marketingowej – dodaje Mariusz Pleban, CEO OneMulti.
– OneMulti to energia pochodząca z bliskiego zestawienia dwóch określeń: liczby jeden i słowa znaczącego wiele. Naszą pozytywną energię i optymizm w działaniu doskonale oddaje też nowe logo firmy, wprowadzone przy okazji rebrandingu – wyjaśnia Mariusz Pleban.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Specjalizacjami One Multi są public relations, event marketing, social media, influencer marketing i content marketing.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zmiana dotyczy nazwy. Nie zmienia się NIP, numer REGON ani siedziba firmy.