Ekspansja na rynki w Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Polsce, Niemczech, Szwecji, Danii, Finlandii i Norwegii pozwoli zaoferować wiodącym reklamodawcom w tych krajach najlepsze rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa marek, ale także efektywności kampanii wideo prowadzonych na platformie YouTube.
Tomasz Teodorczyk z ponad 13 letnim doświadczeniem w branży reklamy internetowej został country managerem Channel Factory na rynku polskim. Będzie odpowiedzialny za współpracę z czołowymi domami mediowymi i reklamodawcami oraz za tworzenie i rozbudowę zespołu operacyjnego. Teodorczyk w przeszłości odpowiadał między innymi za wdrażanie rozwiązań predykcyjnego targetowania behawioralnego nugg.ad na rynkach wschodniej i środkowej Europy.
Zobacz również
Liderem na rynku brytyjskim została Maria Cadbury, która może się pochwalić unikalnym 17 letnim doświadczeniem w branży interaktywnej. Pracowała między innymi przy rozwoju takich projektów jak Adconion, Smartclip czy Evolve. Będzie odpowiadała za współpracę z czołowymi klientami i rozwój zespołu.
Robert Bjork został dyrektorem sprzedaży Channel Factory w Norwegii. Posiada ponad 12 letnie doświadczenie pracy w sektorze reklamy telewizyjnej i internetowej.
Julia Smith jako dyrektor PR i marketingu będzie z kolei odpowiedzialna za wdrożenie strategii komunikacji dla marki Channel Factory na wszystkich wiodących rynkach europejskich. Smith dotychczas współpracowała przy takich projektach jak Associated Newspapers, The Mirror Group Newspapers, Dennis Publishing czy IAB.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Channel Factory współpracuje z wiodącymi domami mediowymi i brandami takimi jak Pizza Hut, Sony Universal, Kraft Heinz czy Nivea. Ekspansja na rynki europejskie jest podyktowana coraz bardziej rosnącym popytem na realizację jakościowych, ale też bezpiecznych kampanii reklamowych na YouTubie, które pozwolą poza dopasowaniem contentu osiągać także ponadprzeciętne wyniki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Powołanie Marii, Roberta, Tomasza i Julii świadczy o naszym zaangażowaniu w obsługę marek i wydawców w całej Europie. Dostarczamy lokalne wsparcie w każdym kraju i budujemy zespoły z lokalnym językiem, wiedzą i relacjami rynkowymi. Uważamy, że postawienie na lokalne niuanse funkcjonowania każdego z europejskich rynków, ma kluczowe znaczenie dla sukcesu naszych działań w Europie – powiedział Mattias Spetz, dyrektor zarządzający Channel Factory UE.