Piast Gliwice pozyskał ważnego partnera biznesowego przed wymagającym sezonem. Umowa zawarta pomiędzy Mistrzem Polski a Beclic zakłada kompleksową ekspozycję marki sponsora zarówno na koszulkach meczowych, jak i na stadionie oraz w kanałach social media klubu.
– Piast Gliwice odniósł w sezonie 2018/2019 największy w historii sukces sportowy. To efekt wieloletniej i konsekwentnej pracy kadry sportowej i menadżerskiej oraz pracowników klubu. Nie spoczywamy jednak na laurach, budujemy jeszcze silniejszą organizację sportową. Jednym z jej filarów są sponsorzy. Jestem zadowolony, że od lipca wśród nich znalazł się Betclic, nowy sponsor główny Piasta. Podpisaliśmy z tym partnerem największy w historii klubu kontrakt sponsorski. Wierzę, że wspólnie będziemy odnosić kolejne sukcesy – mówi Paweł Żelem, prezes Piasta Gliwice.
Zobacz również
Logo głównego sponsora znajdzie się w głównym miejscu na froncie koszulek meczowych. Dwuletnia umowa sponsoringowa zakłada również działania aktywizujące kibiców klubu, m.in. promocje podczas meczów czy konkursy w social media i na stronie internetowej Piasta.
– Jednym z kluczowych elementów naszej strategii rozwoju na polskim rynku jest wspieranie rodzimego sportu. Pierwszym naturalnym krokiem dowodzącym naszego zaangażowania w tym obszarze jest podpisanie umowy sponsoringowej z Mistrzem Polski w piłce nożnej.
Z dumą ogłaszamy kontrakt z klubem, który będzie reprezentował Polskę w najbardziej prestiżowych rozgrywkach: kwalifikacjach do Ligi Mistrzów. Współpraca w obecnym kształcie zakłada sponsoring w dwóch nadchodzących sezonach. Niemniej jednak jesteśmy przekonani, że przy zaangażowaniu dwóch stron stworzymy trwałą relację partnerską, czego efektem będzie wzrost rozpoznawalności marki Betclic w Polsce oraz rozwój sportowo-organizacyjny Piasta Gliwice i kolejne trofea w klubowej gablocie – mówi Bartłomiej Płoskonka, country manager firmy Betclic w Polsce.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing