Animal Planet z nową identyfikacją wizualną

Animal Planet, najpopularniejsza stacja o zwierzętach, naturze i naszej planecie, od 15 lipca ma nowe logo oraz oprawę graficzną. Zmiana identyfikacji wizualnej na polskim rynku jest wynikiem globalnej strategii marki.
O autorze
1 min czytania 2019-07-15

Począwszy od zmiany w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii w październiku zeszłego roku identyfikacja wizualna zmienia się etapami w pozostałych krajach. Od 15 lipca odświeżone logo i oprawa graficzna Animal Planet funkcjonuje w Polsce.

– Animal Planet już od ponad 20 lat jest uwielbiana przez widzów na całym świecie. To doskonały moment, aby – poprzez dostępne nam platformy – jeszcze bardziej zaangażować miliony fanów, którzy podzielają naszą miłość do zwierząt. Dzięki historiom, które opowiadamy docieramy do wszystkich pokoleń. Jesteśmy tutaj, aby bawić i zachwycać, zbliżając ludzi do przyrody i zwierząt. Nasze ostatnie sukcesy skutecznie umacniają globalną pozycję marki Animal Planet – mówi Susanne Dinnage.

– Animal Planet potrzebował znaku, który odzwierciedla globalny aspekt marki, a jednocześnie jest zrozumiały w wielu krajach, regionach i kulturach. Potrzebowaliśmy loga, które wykroczy poza świat telewizji linearnej i sprawdzi się na wszystkich naszych platformach – podsumowuje Pablo Pulido, wiceprezes ds. marketingu w Animal Planet.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Animal Planet przybliża ludziom fascynujący świat zwierząt, zapraszając do odkrywania go z dziecięcą radością i ciekawością. Codziennie miliony fanów mają okazję stanąć oko w oko z najróżniejszymi gatunkami ssaków, płazów i ptaków. W propozycjach programowych stacji nie brakuje także miejsca dla ludzi, którzy postanowili poświęcić swoje życie ratowaniu środowiska i pomocy różnym stworzeniom. Animal Planet to prawdziwe historie na styku matki natury i człowieka.

Nową identyfikację wizualną Animal Planet zaprojektowała firma Chermayeff & Geismar & Haviv z Nowego Jorku. W swoim portfolio ma ona również projekty dla m.in. NBC, Showtime, PBS, NYU, Chase Bank i US Open.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Cieszymy się ze współpracy z Animal Planet, chcemy dzielić energię oraz radość tej lubianej marki. Naszą pracę bazowaliśmy na oryginalnym znaku rozpoznawczym Animal Planet. Nowy skaczący słoń jest świeży i wyróżniający się, przemawia do fanów na całym świecie oraz nadaje się do wykorzystania na wielu platformach – mówi Sagi Haviv, partner w Chermayeff & Geismar i Haviv.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się