„Mój Świat – Moje L’Occitane” – L’Occitane rusza z nową kampanią

„Mój Świat – Moje L’Occitane” to hasło, którym L'Occitane rozpoczyna lato i otwiera kampanię z udziałem siedmiu wyjątkowych kobiet na co dzień pracujących w L'Occitane Polska. To pierwszy projekt marki w Polsce, opierający się na idei employee advocacy, w którym pracownicy stają się ambasadorami.
O autorze
2 min czytania 2019-07-16

Kampania przypomina o naturalnych aspektach pielęgnacji urody oraz o poczuciu piękna, którego źródłem jest postawa wobec świata, środowiska i innych ludzi. Hasło „Mój Świat – Moje L’Occitane“ jest doskonałym pretekstem do zastanowienia się nad zobowiązaniami jakie każdy z nas ma wobec innych i wobec świata. L’Occitane daje przykład swoimi działaniami i zachęca klientów oraz pracowników do drobnych gestów wspierających ekologię, środowisko i działalność charytatywną.

– W kampanii „Mój Świat – Moje L’Occitane“ oddaliśmy głos naszym Ambasadorkom – kobietom pracującym w biurze i salonach L‘Occitane, aby opowiedziały o swoich ulubionych kosmetykach i przypomniały o uniwersalnych wartościach ważnych dla nich i dla marki. Ochrona środowiska, naturalne i bezpieczne dla zdrowia składniki kosmetyków, biodegradowalność opakowań, organiczne plantacje, ochrona bioróżnorodności oraz działania proekologiczne i wspierające kobiety to najistotniejsze i niezmienne od lat elementy filozofii L’Occitane, na ktore chcieliśmy zwrócić uwagę poprzez nasze Ambasadorki – mówi Hubert Pełka, marketing director Central and Eastern Europe, L’Occitane en Provence.

Każda z dziewczyn pojawiających się w wyjątkowej sesji zdjęciowej kampanii „Mój Świat – Moje L’Occitane“ ma swój ulubiony kosmetyk, za którym kryją się wspaniałe konsystencje, nowoczesne formuły, skuteczne działanie oraz moc naturalnych składników pochodzących z Prowansji i basenu Morza Śródziemnego. Każdy kosmetyk przypomina również o filozofii marki i jej zobowiązaniach. L’Occitane w języku oksytańskim używanym jeszcze niekiedy w Prowansji oznacza kobietę z tego regionu – Oksytankę. L’Occitane jest więc… kobietą. Dla marki najsłynniejszych prowansalskich kosmetyków kobiety i natura od zawsze stanowiły źródło inspiracji i znajdowały się w centrum uwagi. Nic więc dziwnego, że nadrzędną wartością L’Occitane jest afirmacja naturalnego piękna i przyjemności oraz dostarczanie skórze tylko tych składników, które nie zagrażają zdrowiu i środowisku.

Dzięki kosmetykom L‘Occitane, każdego dnia miliony kobiet na świecie stają się piękniejsze, silniejsze w swojej kobiecości, a świat wokół nich i dzięki nim staje się lepszy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zdjęcia z kampanii „Mój Świat – Moje L’Occitane“ towarzyszące sprzedaży naszych bestsellerowych kosmetyków będzie można zobaczyć we wszystkich salonach L’Occitane w Polsce już od 16 lipca, a także na stronie internetowej loccitane.pl i w mediach społecznościowych. Udział w kampanii tych 7 wspaniałych kobiet pracujących dla L’Occitane jest ogromnym wsparciem dla tego projektu, pokazuje jak bardzo są zaangażowane w życie marki i jak mocno utożsamiają się z jej wartościami. Mam nadzieję, że ich spontaniczność, energia, radość, odpowiedzialność i wielki szacunek dla ludzi, środowiska i dla naszej Planety, będą dla innych inspiracją i wzorem do naśladowania. Jestem z nich bardzo dumny – podsumowuje Hubert Pełka, marketing director Central and Eastern Europe, L’Occitane en Provence.

Słuchaj podcastu NowyMarketing