Martyna swoją przygodę z budowaniem wizerunku pracodawcy rozpoczęła w spółce informatycznej Comarch, współpracując m.in. przy organizacji jednego z największych programów stażowych w Europie. Wcześniej natomiast zdobywała doświadczenie w marketingu B2B i marketingu online – między innymi w Grupie Onet.pl-RASP.
Zanim dołączyła do ekipy Harbingers, koordynowała działania Employer Branding w firmie Unity Group. Jednak, jak sama mówi, „poczułam, że nadszedł dla mnie czas na karierowy #GameChange i postanowiłam podjąć nowe wyzwanie poza branżą IT”.
Zobacz również
W Harbingers Martyna odpowiada za Employer Branding i rekrutację. Dla krakowskiej agencji to ogromna szansa – misją firmy jest ciągły i odważny rozwój, a kompetencje nowej Employer Branding Coordinator usprawnią procesy rekrutacyjne, komunikację wewnętrzną i wzmocnią wizerunek Harbingers na rynku pracy.
Oprócz doświadczenia w zakresie Employer Branding, Martyna interesuje się content i social media marketingiem, a także aktywnie wspiera rozwój platformy contentowej agencji Harbingers.
Harbingers to dynamicznie rozwijająca się agencja, którą tworzy zespół doświadczonych ekspertów i pasjonatów. Dlaczego określają siebie jako #GameChangers?
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Nakręca nas zmiana, wygrana i spełnienie w codziennej pracy. Nie tylko nagrody, które zdobywamy (w poprzednim miesiącu European Search Awards w kategorii Best Use of Search), ale głównie radość i satysfakcja z codziennych sukcesów, jakie wspólnie z naszymi odważnymi Partnerami z dumą wypracowujemy. Mamy zaszczyt współpracować nie tylko w Polsce, ale i na świecie, z takimi markami jak m. in. Oknoplast, Tally Weijl, Capgemini, DrMax, Śnieżka, czy 4F – mówi Kornel Dulęba, CEO agencji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing