Publikacja „Specjaliści o fashion e-commerce” skupia się na oczekiwaniach i potrzebach klientów współczesnego fashion e-commerce, pokazuje, na co zwrócić uwagę, projektując doświadczenie zakupowe online.
Czego dowiesz się z tego e-booka?
Zobacz również
- Jaka platforma sprzedażowa jest najlepsza dla fashion?
- O czym musisz pamiętać przy prezentacji produktów?
- Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie na nowym kliencie?
- Jak budować relacje z klientami?
- Jak skuteczne wspierać sprzedaż w branży mody?
- Jak wrzucić w pełni legalny repost na Instagramie?
Premiera e-booka odbędzie się już 25 lipca br.
Patroni medialni: NowyMarketing, E-commerce w Praktyce, Fashionbusiness.pl, IAB Polska, Instytut Prawa Mody, Izba Gospodarki Elektronicznej, sprawny.marketing.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]