Klapki w każdym wydaniu – to must have na (każde) lato. Moda na nie króluje obecnie na całym świecie, dlatego noszą je wszyscy, szczególnie w sezonie letnim.
– Legendarne obuwie, niezmienny, kultowy model klapek Kubota, kiedyś i dziś łączony z wysoko podciągniętymi białymi skarpetami, to nieodłączny obrazek kojarzony z Polakiem na wakacjach. Internauci od lat publikują zdjęcia z podróży po świecie w takiej właśnie stylizacji, bardzo często trzymając w ręku reklamówkę z logo Biedronki. Decydując się na współpracę z marką Kubota, puszczamy do nich oko i zapraszamy na zakupy. Już wkrótce ze sklepów Biedronka każdy będzie mógł wyjść z reklamówką po brzegi wypełnioną kultowymi klapkami Kubota – mówi Monika Bogusz, menedżer ds. marki w Jeronimo Martins Polska.
Zobacz również
Po kultowe Kuboty mogą spieszyć do Biedronki zarówno panie, jak i panowie. W sklepach sieci znajdą oni model uniwersalny, zapinany na rzep, który świetnie sprawdzi się na plaży, basenie czy jako obuwie do noszenia po domu.
Klapki dla kobiet dostępne są w czterech kolorach (czarnym, granatowym, czerwonym i miętowym) w rozmiarach od 37 do 40, a te dla mężczyzn – w dwóch kolorach (granatowym i czarnym) i rozmiarach od 41 do 45. Klapki są niezwykle lekkie i wygodne, a zapięcie z rzepem umożliwia regulację, co jeszcze bardziej poprawia komfort noszenia.
Marka została w ubiegłym roku reaktywowana przez czwórkę przyjaciół z Łodzi, zaś rok 2019 to 25-lecie istnienia tego kultowego obuwia w Polsce. Klapki KUBOTA dostępne będą w wybranych sklepach sieci Biedronka od 25 lipca do 7 sierpnia br. lub do wyczerpania zapasów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing