W ramach zrealizowanych działań powstała seria reklam radiowych, animacji na ekrany LED i do social mediów. Agencja oS3 odpowiada także za KV kampanii oraz serię kreacji dla najważniejszych wydarzeń sezonu 2019. Materiały zostały wykorzystane w prasie, kampanii digital oraz na nośnikach niestandardowych.
– Tor Służewiec to jedno z najbardziej kultowych miejsc w stolicy. Świadczą o tym liczne anegdoty, do których dotarliśmy pracując nad tą kampanią. W naszej komunikacji akcentujemy różnorodność środowisk tworzących niepowtarzalny klimat Wyścigów. Hodowcy, dżokeje, amanci, damy, do tego miłośnicy sportów konnych, dziennikarze, aktorzy, rodowici i przyjezdni mieszkańcy Warszawy. To Oni sprawiają, że bywanie na Torze Służewiec nadal jest wyjątkowe i modne, pomimo tych 80 lat – podkreślił Michał Kobierzewski, executive creative director w oS3.
Zobacz również
Kampania reklamowa pod hasłem „Warszawski Tor Służewiec. Tu się bywa od 80 lat!” obejmuje promowanie m.in.: Otwarcia Sezonu, Gali Derby, Wielkiej Warszawskiej. W najbliższym czasie wystartuje odsłona związana z wyścigami – Derby Arabskie. Wydarzenie odbędzie się 28 lipca br. o godzinie 14:00.