Łukasz Herman ma 17 lat doświadczenia zawodowego. W grupie Dentsu Aegis Network pracuje od ponad 13 lat. Karierę w branży reklamowej rozpoczął od stanowiska plannera w domu mediowym Vizeum, w którym pracował do 2009 roku. Przez kolejne dwa lata pełnił w Dentsu Aegis Network rolę business development/innovation managera. W 2011 roku przeniósł się do Caratu na stanowisko communications managera i zajmował tę posadę do końca 2015 roku. W 2016 roku awansował na group account directora. Zajmował się obsługą wielu klientów, między innymi z branż FMCG, rozrywkowej czy ubezpieczeniowej: Takeaway (pyszne.pl), AXN, JYSK, Olimp Labs, Whirlpool (Indesit, Hotpoint), Simba, Forum Film, adidas, Mastercard, Pernod Ricard (Jacob’s Creek, Campo Viejo, Malibu, Mumm), Mead Johnson (Enfamil), Kellogg’s (Pringles), Netia, Ergo Hestia, motomi.pl. Na obecnym stanowisku koordynuje pracę 22 osób (managerki, specjaliści mediowi) i odpowiada za klientów: Simba, Olimp Labs, Takeaway (pyszne.pl), Selgros, Panawit, Arla, Mastercard, AXN, Jysk, Hörmann. Po odejściu Szymona Jóźwiaka, który przeszedł na stronę klienta (marka Philips), Łukasz Herman przejął także obsługę mediową tej firmy.
Wraz z zespołem zdobył wiele nagród, w tym Effie (za promocję filmu „Pojednanie” Forum Film Poland, Innovation (m.in. za projekt Mastercard Capsule czy promocję filmów „Wołyn” i „Pojednanie”), Złotych Spinaczy (za Mastercard Capsule) KTR (adidas Tubular UnCover) czy Golden Arrow. Łukasz jest członkiem jury tegorocznej edycji konkursu Effie. Pełni również funkcję mediatora i mentora wewnętrznego w ramach Dentsu Aegis Network.