Zakopane walczy z tandetą – rusza konkurs na pamiątkę regionu

Zakopane walczy z tandetą – rusza konkurs na pamiątkę regionu
Muzeum Tatrzańskie zorganizowało konkurs na oryginalny projekt pamiątki, który byłby znakiem rozpoznawczym Zakopanego. W ten sposób miasto chce walczyć z wszechobecną tandetą na straganach.
O autorze
1 min czytania 2019-07-29

„Wyobraź sobie, że jedziesz na urlop do Zakopanego. Chcesz kupić pamiątkę dla bliskiej osoby. Zaczynasz szukać czegoś ładnego, designerskiego, związanego z Podhalem. Każda pamiątka, którą widzisz na straganach razi miernością wykonania, nie ma krzty oryginalności. Umiałbyś zaprojektować ją lepiej? Przekonaj się i zgłoś projekt pamiątki z Zakopanego do konkursu organizowanego przez Muzeum Tatrzańskie” – czytamy w opisie konkursu.

Pamiątka ma nawiązywać do podhalańskiej tradycji, kultury i przyrody, bo będzie służyć jako element promocji kultury regionu.

Zgłoszenie konkursowe należy przesyłać do 3 października br. Wyniki natomiast zostaną publicznie ogłoszone podczas uroczystej gali, która odbędzie się 19 października br.

W jury konkursowym znaleźli się m.in. Jarosław Hulbój, wykładowca w Zakładzie Wzornictwa na Wydziale Malarstwa i Nowych Mediów Akademii Sztuki w Szczecinie oraz w School of Form w Poznaniu, Anna Kozak, starszy kustosz i kierownik działu etnograficznego Muzeum Tatrzańskiego, Marcin Rząsa, rzeźbiarz, kurator, projektant wystaw, absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie i prezes Fundacji im. Antoniego Rząsy oraz Anna Wende-Surmiak, dyrektor Muzeum Tatrzańskiego im. Dra Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem od 2012 r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zwycięzca, oprócz nagrody pieniężnej (I miejsce – 10 tys.zł), otrzyma od Muzeum Tatrzańskiego szansę wyprodukowania zaprojektowanej pamiątki.

Więcej informacji znajduje się na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dzięki staraniom Polskiej Organizacji Turystycznej po raz pierwszy część zdjęć do chińskiego reality show została nakręcona w naszym kraju. „Nieustraszone dwudziestolatki” to program rozrywkowy z udziałem dziewczęcej grupy artystycznej Rocket Girls 101.