Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

PKN Orlen pamięta o uczestnikach Powstania Warszawskiego

W 75. rocznicę Powstania Warszawskiego PKN Orlen po raz kolejny włącza się w ogólnopolską akcję „BohaterON – włącz historię!” jako partner strategiczny.
O autorze
1 min czytania 2019-07-30

Czwarta edycja kampanii zachęcającej do wysłania kartki do Powstańca rusza 1 sierpnia br. W ten sposób organizatorzy promują pielęgnowanie pamięci o bohaterach wojennych i przybliżają młodemu pokoleniu sylwetki uczestników tego historycznego wydarzenia. W tegorocznej odsłonie można skorzystać z e-kartki, zakupić papierową pocztówkę lub wysłać własnoręcznie napisany list.

– W tym roku na wszystkich naszych stacjach będą dostępne ulotki kampanii BohaterON. Do wysłania e-kartki będziemy zachęcać nie tylko naszych klientów, ale też pracowników. PKN Orlen, doceniając historyczne znaczenie Powstania Warszawskiego, aktywnie angażuje się w działania mające na celu uhonorowanie jego bohaterów. To dla nas jeden z elementów społecznej odpowiedzialności biznesu – powiedziała Patrycja Klarecka, członek zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży detalicznej.

Sylwetki Powstańców wraz z ich danymi adresowymi są zamieszczone na stronie internetowej kampanii www.BohaterON.pl. Podając własny adres korespondencyjny, możemy liczyć na odpowiedź Powstańca.

W ramach ubiegłorocznej edycji Polacy wysłali niemal 300 tysięcy kartek, a od początku trwania akcji – ponad pół miliona. Ponadto, z inicjatywy PKN Orlen, w dwóch płockich szkołach podstawowych odbyły się zajęcia poświęcone Powstaniu Warszawskiemu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj