W maju br. firma InPost ruszyła z konkursem „ArtInPost”, który był skierowany do projektantów, grafików oraz wszystkich aspirujących do tych ról – zarówno profesjonalistów jak i amatorów. Zadanie konkursowe polegało na przygotowaniu oryginalnego projektu grafiki, która pojawiłaby się na Paczkomatach w całej Polsce i jednocześnie wyróżniałaby urządzenie w przestrzeni miejskiej.
W skład jury oceniającego prace wchodzili: Lena Pianovska ze Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej, projektantka i współautorka wielu wystaw oraz wernisaży, Piotr Ruszkowski, odpowiadający za tworzenie kampanii muralowych w Good Looking Studio, Karolina Podgórska, kierownik marketingu InPost, a także Marek Połosak, zarządzający teamem kreatywnym w agencji Open Gate.
Zobacz również
Niedawno firma InPost zaprezentowała zwycięskie projekty – 3, które otrzymały nagrody główne, 6 wyłonionych przez publiczność oraz 12 wyróżnień poza regulaminem.
I miejsce
„Seat Belters”: spersonalizowane playlisty Spotify pomagają stać się lepszym kierowcą
II miejsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
III miejsce
Wszystkie zwycięskie prace można obejrzeć na tej stronie.
Już na początku września br. nagrodzone projekty pojawią się na stu Paczkomatach w całej Polsce.
PS
Muzeum Tatrzańskie zorganizowało konkurs na oryginalny projekt pamiątki, który byłby znakiem rozpoznawczym Zakopanego. W ten sposób miasto chce walczyć z wszechobecną tandetą na straganach.