– Jestem pod dużym wrażeniem tego jak zmienia i rozwija się Legia. To klub mojej dzielnicy, obok którego mieszkałem i dorastałem przez 20 lat. To także jedna z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich marek. Cieszę się, że będę częścią tego klubu i wierzę, że moje doświadczenie marketingowe przyczyni się do jego dalszego rozwoju i będzie służyło kibicom – mówi Mikołaj Szymborski.
Mikołaj Szymborski ostatnio pełnił funkcję global brand directora i był odpowiedzialny za marketing i sprzedaż na świecie polskich marek z portfolio grupy Pernod Ricard. Przez lata zarządzał w Polsce takimi markami jak: Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, Martell czy Absolut. Kampanie Mikołaja Szymborskiego były nagradzane nagrodami Effie czy Golden Arrow.
Zobacz również
Mikolaj Szymborski karierę marketingową rozpoczynał 20 lat temu w agencjach reklamowych w tym w Euro RSCG (dziś Havas Group). W trakcie swojej pracy zdobył m.in. doświadczenie w zarzadzaniu i wdrażaniu konsumenckich platform lojalnościowych, e-crm i e-commerce.
W Legii rozpoczął pracę od początku sierpnia, przejmując zarządzanie działem marketingu klubu. Nadzór nad całością pionu sprawuje Szymon Milczanowski, członek zarządu odpowiedzialny za obszar komercyjny i marketingu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]