– W ramach umowy z Empikiem będziemy odpowiedziani za wdrażanie strategii komunikacji marki poprzez m.in. przygotowywanie komunikatów i informacji prasowych, utrzymywanie relacji z dziennikarzami, analizy mediowe, prowadzenie biura prasowego on-line, konsulting kryzysowy, doradztwo w zakresie organizacji projektów specjalnych a także pozyskiwanie patronów medialnych do wybranych akcji oraz współpracę z nimi. Wygrana budżetu Empiku jest dla nas powodem do dumy i kolejną okazją na wykorzystanie kompetencji Agencji w obszarze komunikacji szeroko rozumianej kultury oraz branży retail i e-commerce – wyjaśnia Mariusz Pleban, CEO OneMulti.
W ramach kontraktu agencja będzie odpowiedzialna za komunikację, w różnym zakresie, marek: Empik (salony/online/aplikacja), Empik Go, Livro.pl.
Zobacz również
Współpracę z nowym klientem agencja rozpoczęła od komunikacji nowej usługi abonamentowej Empik Premium.
Czas obowiązywania umowy OneMulti z Empikiem nie został ujawniony.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]