W ramach akcji stowarzyszenie Otwarte Klatki zachęca do tego, by 25 sierpnia br. zamówić wegańskiego schabowego w wybranych warszawskich restauracjach – Lokal Vegan Bistro, Vege Bistro, WypasAnie i Praska. Złotówka z każdego bezmięsnego kotleta przekazana zostanie na cele statutowe organizacji, która walczy o poprawę warunków życia zwierząt hodowlanych.
Stowarzyszenie Otwarte Klatki zachęca do wzięcia udziału w akcji nie tylko wegetarian czy wegan, ale także te osoby, które mają sceptyczne nastawienie do diety roślinnej. Jak bowiem zapowiedzieli przedstawiciele organizacji, kotlety schabowe przygotowane przez restauracje, które biorą udział inicjatywie, udowodnią, że wegańskie alternatywy dań mięsnych mogą być praktycznie nie do odróżnienia swoich pierwowzorów.
Zobacz również
zdjęcie: facebook.com/otwarteklatki
PS
W maju br. Prada Group, właściciel takich marek jak m.in. Prada czy Miu Miu, w ramach współpracy z koalicją Fur Free Alliance (w Polsce reprezentowanej przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki) postanowiła zrezygnować z wykorzystywania futer zwierzęcych we wszystkich swoich kolekcjach.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W związku ze Światowym Dniem Mleka Roślinnego, który wypada 22 sierpnia, ProVeg Polska ruszyło z humorystyczną kampanią zachęcającą do spróbowania mleka roślinnego pod hasłem „Roślinne jak mleko. Ty też spróbuj”.