TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Let the Song Play: Spotify rusza z kampanią skierowaną do kierowców

Let the Song Play: Spotify rusza z kampanią skierowaną do kierowców
Spotify ruszyło z nową kampanią zatytułowaną „Let the Song Play”, tym razem skierowaną do kierowców aut. W jej ramach platforma udowadnia, że muzyka, towarzysząc nam w codziennym życiu, przenosi każdego w jego własny świat.
O autorze
1 min czytania 2019-09-02

Spotify już od jakiegoś czasu prowadzi swoją globalną kampanię, w ramach której tworzy krótkie, humorystyczne spoty udowadniające, że muzyka towarzyszy nam w wielu sytuacjach w życiu codziennym.  

Teraz platforma ruszyła z kolejną edycją kampanii, tym razem skierowaną do kierowców, którzy słuchając ulubionych piosenek, przenoszą się w swój własny świat i nie zwracają uwagę na otaczającą ich rzeczywistość. Nieważne, że spóźnieni, zostają w samochodzie tak długo, aby posłuchać utworu do końca.

Ręka do góry, kto zna to uczucie ;).  

Za realizację odpowiada amerykańska agencja Epoch Films. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W czerwcu br. w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu pojawiły się wielkoformatowe reklamy promujące ofertę Spotify dla studentów. Autorką projektów jest polska ilustratorka Beata Śliwińska Barrakuz.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pod koniec 208 roku Spotify zaprezentowało swoją coroczną kampanię Wrapped, podsumowującą mijający rok, w której platforma przedstawiła najdziwniejsze muzyczne nawyki swoich użytkowników.