W ramach akcji „Democratic Burger” klienci Burger Kinga we Francji mogą głosować na swoją ulubioną kanapkę – do wyboru mają jednego z 8 burgerów: Crispy Chicken, Big King, Big Fish, Whopper, Chicken Tendercrisp, Steakhouse, BBQ Cheese i Bacon et Bacon Lover.
Ten burger, który otrzyma największą liczbę głosów w ramach „demokratycznych wyborów”, w kolejnym tygodniu będzie dostępny w lokalach sieci za 2 euro.
Zobacz również
Kampanię promuje humorystyczny spot, w którym bohaterzy przy rodzinnym obiedzie dyskutują nad najlepszym burgerem marki.
PS
W lipcu br. szwedzki oddział Burger Kinga wprowadził „50/50 menu” – każda osoba, która zamówiła burgera z tej oferty, losowo otrzymała go albo w wersji mięsnej, albo roślinnej. W ten sposób marka chce udowodnić, że ich smak niczym się nie różni.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach akcji „The Traffic Jam Whopper” Burger King ogłosił, że będzie dostarczać posiłki kierowcom stojącym w korkach, wprost do ich samochodów – zamówienia rozwozić będą dostawcy na skuterach.