„Spraw dzieciom frajdę” to hasło nawołujące do udziału w akcji realizowanej dla Fundacji Czerwone Noski Klown w Szpitalu. W dniach 3-14 września 2019 r. klienci sieci Carrefour, którzy wybiorą produkty marek Henkel, w ten prosty sposób udzielą wsparcia dzieciom, przebywającym na oddziałach szpitali w Warszawie i Krakowie. Część dochodu ze sprzedaży środków do prania i czystości oraz kosmetyków firmy Henkel, o łącznej wartości 50 000 zł, umożliwi Fundacji kontynuację programu „Klown w Szpitalu”. Akcja jest kolejnym rezultatem działań firmy Henkel i Carrefour, które wspólnie pomagają najmłodszym już od 5 lat.
– Wsparcie firm, takich jak Henkel i Carrefour umożliwia Fundacji niesienie misji i idei terapii humorem w kolejne miejsca. Dzięki akcji „Spraw dzieciom frajdę” każdy klient, kupując produkty codziennego użytku, może w prosty sposób stać się darczyńcą Fundacji i podarować uśmiech kolejnym małym pacjentom. To ogromnie ważne, ponieważ artyści-klowni odwiedzają rocznie około 15 tysięcy dzieci, przebywających w 12 szpitalach. Aby ich wizyty i działania mogły być regularne, potrzebujemy odpowiednich środków. Cieszymy się, że dzięki takiej inicjatywie, klienci, którzy wybierają produkty marki Henkel, przy okazji mogą poznać Czerwone Noski i wspomóc nasze działania – powiedział Marcin Dudek, dyrektor Fundacji Czerwone Noski Klown w Szpitalu.
Zobacz również
Program „Klown w Szpitalu”, realizowany we współpracy z firmą Henkel i Carrefour obejmuje regularne wizyty artystów w następujących placówkach: Narodowe Centrum Reumatologii w Warszawie, Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie, Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika w Krakowie.
– Henkel od lat angażuje się w wiele akcji charytatywnych. Jedną z nich w tym roku jest wsparcie Fundacji Czerwone Noski. Misją tej organizacji jest niesienie uśmiechu, na oddziałach szpitalnych. Niezwykle ważnym jest, by każde dziecko miało powody do radości nawet tam, gdzie jest o nią najtrudniej. Dzięki konsumentom, którzy wybiorą nasze produkty, przekażemy Fundacji środki na realizację programu „Klown w Szpitalu”, czyli kontynuowanie regularnej terapii humorem na oddziałach dziecięcych – powiedziała Dorota Strosznajder, pełnomocnik ds. odpowiedzialności społecznej Henkel Polska.
– Cieszymy się, że po raz kolejny, wspólnie z klientami Carrefour i firmą Henkel możemy pomóc chorym dzieciom, które w szpitalach w całej Polsce muszą poddawać się leczeniu z dala od rodzinnego domu. Troska o zdrowie jest jednym z filarów naszej firmy, dlatego wspieramy wartościowe inicjatywy skierowane do dzieci oraz promujemy zdrowe odżywianie i aktywność fizyczną. Zgodnie z realizowaną przez nas strategią transformacji żywieniowej, rozwijamy również w naszych sklepach ofertę produktów wysokiej jakości i ekologicznych, ponieważ mają one pozytywny wpływ na nasze zdrowie. Cel akcji „Spraw dzieciom frajdę” jest wyjątkowy, dlatego zaangażowaliśmy się w nią bez wahania – powiedział Marek Lipka, Dyrektor Handlowy Carrefour Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing