W nowej reklamie sieci IKEA głównym bohaterem jest pies, którego adoptuje pewna rodzina. Mimo znalezienia nowego domu, zwierzę tęskni jednak za swoją psią przyjaciółką, która tyle szczęścia nie miała.
Przytulne i pełne miłości cztery kąty niewątpliwie sprawiają, że życie psa stało się o wiele lepsze, jednak mimo wszystko nie może on pogodzić się z rozstaniem. Wtedy też jego nowa rodzina wpada na trop, dzięki któremu zauważa rozterkę swojego czworonoga. Co wtedy robi? Zobaczcie sami.
Zobacz również
-
#OdKulis: „Popatrz, Posłuchaj, Połącz” Fundacji UNAWEZA. Akcja, która uczy, jak udzielać Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego
-
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
-
„Przepis na dezinformację”: kampania Ministerstwa Cyfryzacji przeciw manipulowaniu informacjami w sieci
Za kampanię odpowiada agencja Ogilvy.
PS
Przywiązanie psa do swojego właściciela nie ma granic… a może jednak ma? We wzruszającym spocie „I’ll Be There For You” możemy zobaczyć prawdziwą miłość zwierzęcia do swojego pana. Zakończenie jednak mocno zaskakuje.
„Przepis na dezinformację”: kampania Ministerstwa Cyfryzacji przeciw manipulowaniu informacjami w sieci
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jak powiedział Karlheinz Deschner: dom nie jest tam, gdzie mieszkamy, ale tam, gdzie kochamy i jesteśmy kochani. Firma Coldwell Banker potwierdza tę tezę w debiutanckiej i wzruszającej reklamie „Somebody to Love”.