Reklama dnia: „Somebody to love” chwytająca za serce kreacja… agencji nieruchomości?

Reklama dnia: „Somebody to love” chwytająca za serce kreacja… agencji nieruchomości?
Jak powiedział Karlheinz Deschner: dom nie jest tam, gdzie mieszkamy, ale tam, gdzie kochamy i jesteśmy kochani. Firma Coldwell Banker potwierdza tę tezę w debiutanckiej i wzruszającej reklamie „Somebody to Love".
O autorze
1 min czytania 2017-03-28

Spanie samemu w łóżkiu „king-size” nie każdemu może się podobać, dlatego Coldwell Banker po raz kolejny przypomina ludziom, że warto szukać miłości.

We wzruszającej reklamie widzimy samotnego i smutnego mężczyznę, któremu brakuje miłości, oraz bezpańskiego, błąkającego się samotnie po ulicach psa, który ostatecznie trafia do schroniska, by później znaleźć „prawdziwą miłość”.

Spot pokazuje nam, że mimo iż nie zmienimy całego świata, możemy odmienić życie jednego stworzenia, a miłość, jaką nas obdarzy, będzie niewyobrażalna!

Spot jest częścią kampanii „Domy dla psów”, prowadzonej od trzech lat przez Coldwell Banker, w której firma działa we współpracy z Adopt-a-Pet.com, największą w Ameryce Północnej witryną adopcji zwierząt.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przez trzy lata akcji udało się znaleźć ponad 20 000 nowych właścicieli zwierząt online oraz zorganizować 675 spotkań adopcyjnych. .

Za kreację spotu odpowiada agencja Siltanen & Partners.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Większość z nas jest narażona na stres. Gdy taki stan długo się utrzymuje, może się przerodzić w poważne problemy zdrowotne. Dlatego warto mieć psa!

PS2

Pies – najlepszy przyjaciel człowieka. Członek rodziny. Pedigree w swoim spocie pokazuje, jaki wpływ psy potrafią mieć na resocjalizację byłych więźniów.