Z początkiem września ruszyła pierwsza kampania telewizyjna Fixly, czyli najmłodszej marki w Grupie OLX, do której należą również OLX, Otodom i OTOMOTO. Fixly promuje się hasłem “Do usług”, stanowiącym zgrabną grę słów oraz podkreślającym fundament serwisu, czyli właśnie usługi. Trzon stanowią kategorie związane z pracami budowlanymi, remontowymi oraz naprawami. Na Fixly znaleźć można jednak również ogrodników, geodetów, fachowców od sprzątania czy projektantów wnętrz.
Fixly pokazuje w kampanii, że nie jest kolejnym serwisem z ogłoszeniami. To zlecający informuje, co ma do zrobienia, a fachowcy sami zgłaszają swoje zainteresowanie wykonaniem usługi.
Zobacz również
– Remont czy awaria to stresujące sytuacje. Zwykle każdy chce mieć je natychmiast z głowy, a pracę powierzyć komuś “z polecenia”. Na szczęście jest Fixly, gdzie łatwo i szybko znajdziemy sprawdzonego fachowca. Pokazujemy, że wszystko to, co istotne przy wyborze, czyli oceny i opinie poprzednich klientów, a także zdjęcia z realizacji prac są w jednym miejscu. Dzięki temu znalezienie fachowca nigdy nie było takie proste! – wyjaśnia Daniel Piątkowski, marketing manager w Fixly.
Za koncepcją oraz częścią kreatywną stoi agencja GoldenSubmarine. Reżyserem spotu jest Daniel Jaroszek. Realizacją zajął się dom produkcyjny One Production, a za strategię mediową oraz zakup mediów odpowiada UM (grupa IPG Mediabrands). Poza spotem telewizyjnym wrześniowa kampania Fixly obejmuje działania outdoorowe oraz online’owe.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]