Na nowej stronie internetowej można znaleźć wszystkie aktualne wiadomości, terminarze, wyniki meczów czy kupić bilet. Nowością jest możliwość śledzenia rezultatów na żywo, a także oglądanie transmisji z wybranych spotkań. Przejrzysta szata graficzna czy intuicyjna nawigacja, nowoczesny wygląd i czytelne menu pozwolą każdemu szybko odnaleźć potrzebne informacje.
– Nowa strona internetowa to przestrzeń, gdzie wreszcie każdy znajdzie w jednym miejscu wszystkie wiadomości dotyczące rozgrywek PGNiG Superligi. Aktualności, rozbudowane statystyki zespołów i zawodników, skróty wideo z meczów czy wywiady, możliwość śledzenia relacji LIVE punkt po punkcie czy oglądanie transmisji telewizyjnej. Wszystko jest w pełni zintegrowane i w jednym miejscu. Nowa witryna jest prosta i czytelna, ale jednocześnie atrakcyjna wizualnie – Piotr Należyty, mówi wiceprezes ds. marketingu PGNiG Superligi.
Zobacz również
– Co więcej, strona internetowa została dostosowana również do wersji mobilnej. Platforma współgra z przeglądarkami na smartfonach, tabletach i komputerach. Jest w pełni responsywna. Jest to jedno z kluczowych narzędzi, obok nowego kontraktu telewizyjnego, dla dalszego zwiększania zainteresowania rozgrywkami wśród kibiców i umożliwienia efektywnego komunikowania sponsoringu. Dzięki zmianom, spodziewamy się kilkudziesięcioprocentowego wzrostu liczby odsłon nowej platformy – dodaje Piotr Należyty.
Nowa strona rozgrywek jest dostępne pod dotychczasowym adresem: www.pgnig-superliga.pl. W ciągu najbliższych miesięcy Superliga sp. z o.o. zamierza wdrażać kolejne rozwiązania umożliwiające bezpośrednią komunikację ze społecznością zainteresowaną ligowymi rozgrywkami piłki ręcznej.
Równolegle toczą się prace nad stworzeniem nowej strony internetowej dla rozgrywek PGNiG Superligi Kobiet. Nowa odsłona www.pgnig-superliga-kobiet.pl zostanie oddana do użytku na początku października.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za projekt odpowiadała agencja produkcji digitalowej Happy Endians, należąca do agencji Gutenberg, która wygrała przetarg na utworzenie platformy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing