Grandes Kochonos wygrywa przetarg dla marki Captain Jack

Agencja przygotuje rozwinięcie platformy i nową odsłonę kampanii ATL dla Captain Jack, marki piwa o smaku rumu należącej do Kompanii Piwowarskiej.
O autorze
0 min czytania 2019-09-20

Przetarg na koncepcję rozwoju platformy kreatywnej został rozstrzygnięty we wrześniu 2019. Do pierwszych zadań Grandes Kochonos będzie należało przygotowanie spotu telewizyjnego 30″ wraz ze skrótem do 15″.

Captain Jack jest pozycjonowany jako alternatywa dla alkoholowych drinków. Marka debiutowała na Polskim rynku w 2018 jako piwo o smaku rumu. W tym roku Kompania Piwowarska wprowadziła drugi wariant – Pirate Orange o smaku rumu i pomarańczy. Oba smaki pojawią się w spocie, za który odpowiadać będzie Grandes Kochonos, do emisji trafi w Q2 2020.

 

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się