Władze Muzeum Getta Warszawskiego ogłosiły konkurs na stworzenie wyjątkowej identyfikacji wizualnej instytucji. Udział w nim mogą wziąć artyści i projektanci z całego świata, którzy chcą włączyć się w budowanie pamięci warszawskiego getta.
Konkurs organizowany jest we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej (STGU). W pierwszym etapie jury, na podstawie nadesłanych portfolio, wybierze pięciu autorów, których zakwalifikuje do drugiego etapu.
Zobacz również
W tej drugiej części wybrani autorzy będą mieli za zadanie przygotowania projektu wstępnego. Te zaś zostaną ocenione przez kapitułę konkursu, w której skład wchodzą m.in. prof. Philippe Boulakia z Bezalel Academy of Arts and Design w Jerozolimie oraz prof. Sławomir Kosmynka z Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Jury następnie wyłoni zwycięzcę.
Harmonogram konkursu:
- 11 października 2019 r. – termin nadsyłania portfolio w I etapie konkursu
- 15-18 października 2019 r. – ocena portfolio przez jury konkursu
- 21 października 2019 r. – ogłoszenie autorów zakwalifikowanych do II etapu konkursu
- 15 listopada 2019 r. – termin nadsyłania projektów wstępnych
- 18-20 listopada 2019 r. – ocena projektów przez kapitułę konkursu
- 21 listopada 2019 r. – ogłoszenie zwycięzcy konkursu
- 20 grudnia 2019 r. – termin wdrożenia identyfikacji wizualnej
Nagrodą w konkursie jest zamówienie opracowania projektu i wdrożenia identyfikacji wizualnej Muzeum. Wartość nagrody to 35 tys. złotych. Więcej informacji znajduje się na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wciąż trwa też konkursu Muzeum Tatrzańskiego na oryginalny projekt pamiątki, która ma nawiązywać do podhalańskiej tradycji, kultury i przyrody, bo będzie służyć jako element promocji kultury regionu.
PS2
Firma InPost rozstrzygnęła konkurs zatytułowany „ArtInPost”, którego celem było wyłonienie ciekawych projektów grafik na Paczkomaty. Już na początku września wyróżnione prace pojawiły się na stu urządzeniach w całej Polsce.