ArtInPost: InPost wprowadzi designerskie Paczkomaty

ArtInPost: InPost wprowadzi designerskie Paczkomaty
Firma InPost rozstrzygnęła konkurs zatytułowany „ArtInPost”, którego celem było wyłonienie ciekawych projektów grafik na Paczkomaty. Już na początku września wyróżnione prace pojawią się na stu urządzeniach w całej Polsce.
O autorze
1 min czytania 2019-07-30

W maju br. firma InPost ruszyła z konkursem „ArtInPost”, który był skierowany do projektantów, grafików oraz wszystkich aspirujących do tych ról – zarówno profesjonalistów jak i amatorów. Zadanie konkursowe polegało na przygotowaniu oryginalnego projektu grafiki, która pojawiłaby się na Paczkomatach w całej Polsce i jednocześnie wyróżniałaby urządzenie w przestrzeni miejskiej.

W skład jury oceniającego prace wchodzili: Lena Pianovska ze Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej, projektantka i współautorka wielu wystaw oraz wernisaży, Piotr Ruszkowski, odpowiadający za tworzenie kampanii muralowych w Good Looking Studio, Karolina Podgórska, kierownik marketingu InPost, a także Marek Połosak, zarządzający teamem kreatywnym w agencji Open Gate.

Niedawno firma InPost zaprezentowała zwycięskie projekty – 3, które otrzymały nagrody główne, 6 wyłonionych przez publiczność oraz 12 wyróżnień poza regulaminem.

I miejsce

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

II miejsce

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

III miejsce

Wszystkie zwycięskie prace można obejrzeć na tej stronie.

Już na początku września br. nagrodzone projekty pojawią się na stu Paczkomatach w całej Polsce.

PS

Muzeum Tatrzańskie zorganizowało konkurs na oryginalny projekt pamiątki, który byłby znakiem rozpoznawczym Zakopanego. W ten sposób miasto chce walczyć z wszechobecną tandetą na straganach.