O trendach z rynku wideo już w listopadzie na konferencji VideoWars by ScreenLovers

ScreenLovers już 20 listopada br. zapraszają na wyprawę po rynku multiscreen. Scenę konferencji zaludnią najważniejsi gracze sceny wideo, a w programie m.in. trendy w segmencie SVOD, płatnej TV, rynek pracy w mediach i reklamie czy najgorętsze formaty programowe ze świata.
O autorze
0 min czytania 2019-09-20

NowyMarketing objął patronat nad VideoWars by ScreenLovers, prawdopodobnie najlepszą konferencją o wideo i telewizji w Polsce. Już 20 listopada w Kinie Wisła profesjonaliści z rynku multiscreen opowiedzą o:

  • nowych pomysłach na zakup reklamy wideo (addressable TV),
  • trendach w programmingu ze świata,
  • nowinkach w zakresie pomiaru wideo,
  • rynku pracy w mediach i reklamie (badanie ScreenLovers i IAB Polska),
  • roli reklamy TV i VOD w strategiach top marketerów.

Na scenie VideoWars by ScreenLovers m.in. przedstawiciele Polsat Media, Play, K7 Media, Ampere Analysis, Mondelez, Gemius, Nielsen, Screen Network czy Wavemaker.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie konferencji videowars.screenlovers.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Już wkrótce NowyMarketing zaprosi swoich czytelnikom do udziału w konkursie o wejściówki na VideoWars.

Słuchaj podcastu NowyMarketing