W sztafecie Rolling2Zwrotnik bierze udział 27 osób po chorobie nowotworowej i 19-osobowa ekipa wspierająca. Celem czteromiesięcznej podróży jest Zwrotnik Raka w Saharze Zachodniej. Podczas dwunastu etapów sztafety, wspólnie pokonają blisko 7 tysięcy kilometrów, odwiedzą osiem krajów i wyznaczą pierwszy na świecie, rowerowy Rak’n’Roll Track. Wyjątkowy szlak będzie symbolem ich siły, radości oraz afirmacji życia. – Z wielką radością wsparliśmy tę inicjatywę, udostępniając nasze rowery i akcesoria, które z pewnością uprzyjemnią tak długą podróż. Udział w takiej akcji wpisuje się w nasze działania, które mają na celu pokazać, że na rowerze da się jeździć zawsze i wszędzie – powiedział Kacper Sosnowski, członek zarządu KROSS. Firma od lat angażuje się w przedsięwzięcia, które promują zdrowy styl i radość płynącą z jazdy na rowerze.
Trasa sztafety Rolling2Zwrotnik została bardzo dokładnie zaplanowana. Organizatorom chodziło bowiem o to, by uczestnicy mogli pokonać cały dystans, jadąc przez miejsca, które są ciekawe historycznie, przyrodniczo i kulturowo. Wszystko dlatego, że po zakończeniu wyprawy powstanie przewodnik z opisami najciekawszych lokalizacji.
Zobacz również
Rak’n’Roll Track ma być z kolei inspiracją i motywacją dla każdego chorującego na raka. Poszczególne etapy pokonuje inna grupa rowerzystów. W każdej z nich są osoby, które przeszły przez raka, a także ekipa wspierająca.
Zawodnicy wyruszyli z Warszawy na początku września. Do celu mają dojechać w grudniu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing