Pierwsza część wydarzenia wypełniona będzie prelekcjami gości, którzy podzielą się wiedzą z zakresu prowadzenia projektów eventowych na arenie międzynarodowej. Aż pięciu ekspertów z zagranicy zaszczyci swoją obecnością to wyjątkowe wydarzenie.
Wielu kreatywnych z agencji eventowych cieszy się na myśl o spotkaniu Jensa Meyera, CEO Jack Morton Worldwide. Jest to też idealny prelegent, który może zaskoczyć wielu uczestników Event Biznes, którzy szukają innowacyjnych rozwiązań eventowych, wspierających komunikację marketingową ich produktu lub usługi. Dlaczego? Jens kieruje biurami Jack Morton Worldwide na rynku niemieckojęzycznym, współpracując z klientami takimi jak adidas, Novartis, SABIC, Here, Electrolux, BMW i innymi wiodącymi markami w branży motoryzacyjnej. Zbudował swoją karierę, pomagając markom stworzyć silne relacje z odbiorcami, którzy są dla nich najważniejsi. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu w branży marek, Jens ma szczególną pasję do integracji wydarzeń na żywo ze światem cyfrowym.
Zobacz również
Wcześniej pełnił funkcję dyrektora zarządzającego agencji eventowej. Zdobywał wiedzę w Informa Business Communication i IVBC. Pracował nad strategią marek Accenture, BMW, KPMG, Dell, Intel, Esprit, Hugo Boss, Ikea, Frankfurter Allgemeine Zeitung, Hamburg oraz niemieckiego Ministerstwa Spraw Zagranicznych.
Podczas jesiennej Konferencji Event Biznes podzieli się wiedzą „How tech, UX and data will drive creativity”.
Cały program dostępny jest na stronie sbe.org.pl/vi-edycja-event-biznes Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Bilety na całą konferencję oraz szkolenia można kupić na stronie: bit.ly/Event_Biznes_EARLY_BIRDS_TICKET
Pytania na temat wydarzenia oraz możliwości wykupienia stoisk prosimy kierować na adres [email protected]
Słuchaj podcastu NowyMarketing