GetResponse oraz PayU mają wspólny cel na rynku polskim: wspieranie polskich przedsiębiorstw by mogły efektywnie zwiększać sprzedaż swoich produktów i usług w Internecie.
– Dzięki temu partnerstwu, pomożemy początkującym startupom stawić pierwsze kroki w e-commerce, natomiast dojrzałym sklepom internetowym damy możliwość szybszego wzrostu dzięki takim rozwiązaniom jak marketing automation czy Autofunnel, czyli zintegrowanemu z PayU gotowemu lejkowi sprzedażowemu – mówi Aleksandra Korczyńska, dyrektor marketingu w GetResponse
Zobacz również
GetResponse uruchomiło ostatnio nową funkcjonalność – Autofunnel – czyli kompleksowy konfigurator lejka sprzedażowego, który dzięki bezpośredniej integracji z procesorem płatności PayU umożliwia rozpoczęcie sprzedaży w Internecie, bez konieczności korzystania z żadnych dodatkowych narzędzi marketingowych.
W ramach partnerstwa obie firmy przygotowały specjalną ofertę promocyjną dla swoich klientów, tak aby rozwój własnego e-commerce był jeszcze prostszy.
– Wierzymy, że współpraca z GetResponse przyniesie wymierne korzyści klientom, ze względu na komplementarność oferowanych przez nas usług – dzięki jednej, szybkiej integracji otrzymają oni funkcjonalności wspierające sprzedaż i rozwój e-biznesu w wymagającej branży e-commerce – mówi Marta Siekierska, demand generation manager w PayU.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing